--

trevlig fredag hemma hos lovisa med brudarna :)
lördagen spenderades i skolan, vilket var trevligt. upträdde med hanna och det gick helt ok :)
sen på vägen hem hände en liten olycka, jag ramlade med min älskade moppe och har nu ett gigantiskt äckligt blåmärke på låret och flera små på benen. jag hatar jävla grus, och även fast jag körde assakta så lyckades jag ramla,.. BUMMER!
eftersom jag knappt kunde gå igårkväll så offrade philip och alice sig och drog hem till mig på kvällen, lugn trevlig kväll med eurovision, skratt och ben&jerrys! mys!
nu ska jag börja på min engelska uppsats om orangutanen, att den är hotat och så. och den ska vara inlämnad imorn! måste kamma hem MVG i engelska!

hur kan den här söta lilla saken vara utrotningshotad? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0