!

match ikväll! :) hade också muntliga matte nationella, haha katastrof xD G som mest förmodligen :)
jag har förresten blivit beroende av facebooktest :s så fort jag inte har ngt att göra så letar jag upp något test som jag gör... :S haha!

Johanna Svensson Johanna took the Vilken sorts mördare är du? quiz and the result is Torped
Du mördar folk mot betalning. Ju mer betalt desto brutalare blir det. Du är ändå rätt tråkig pga att du inte dödar någon frivilligt men du är ändå lite sjuk i huvudet då du gärna skjuter någon i huvudet med en sniper så det blir ett bamsehål rakt i pannan.
hahahahahhaha xD

Johanna gjorde Vilken Position Bör Du Spela På Under En Fotbollsmatch din quiz och resultatet är Central Mittfältare
Du är en smart spelare. Gör inget förhastat. Du är ofta långt före i tanken än alla andra. Förutser saker som ska hända och lägger perfekta smörpassningar till dina med spelare. Du är också aggresiv och gör ett jävla jobb inne på mitten för att inte släppa en enda yta åt motståndaren
sant, eller iaf min postition.. ;)

Johanna just took the "Who is your celebrity twin?" quiz and the result is Vanessa Hudgens.
You are friendly, funny and loyal. you stick close to your friends even though times may get tough, and usually lean on them for support.
typ den personen jag hatar mest i hela världen xD

Johanna just took the "Ladette or lady...Which are you?" quiz and the result is Ladette!.
You are a ladette! You can drink almost anyone under the table. Your ideal weekend would comprise of getting drunk on larger, having a punch up, eating whatever cheap take-away food is closest, vomitting in the back of a taxi and waking up the next morning with absolutey no memory of the previous night. You are always keeping your eye out for any possible trouble, even when there is no reason for there to be trouble. Keep up the good work. One day you might marry (insert name of latest Chav King)
är inte så kvinnlig.. -.-
sjukt, men beroendeframkallande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0