!

hittade teknikuppsatsen och kammade hem ett MVG! super! :)
ganska snabb dag idag, först kampsport näringslära och sedan kom RFSL (typ homo, bi och trans förbundet) och snackade. Sedan skulle vi öva på klasslåten, och fan tänk att vara lärare till vår klass! ibland är den för mycket men jag gillar den ändå :) extra slöjd, och har gjort färdigt min überfula tomtecardigan typ haha.. :)
nu ska jag iaf läsa ut min tyska bok som är askonstig och det är odjur som glittrar och är osynliga.. wieeerd...!

jag blir så glad av sånna här låtar!
come what way- molin rouge

Kommentarer
Postat av: nadine

älskar hans röst, LOOOVE IT LOVE IT LOVE IT AT MAN DÖÖR plus att han är charmiiiigXD<33333333333333

2009-05-24 @ 13:18:07
URL: http://naddes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0